16 Ekim 2011 Pazar

Gün 4

Sevgili Bob'larım...

İlk yazılarımı zamlarla açmak istemezdim ondan açmayacağım da, ama sigarayı bıraktım alkolü de az içiyorum hedefimde de 4 çocuk yapmak var tabi en az....Neyse pas geçelim bu olayları...

Bu ara stand-up gösterimi hazırlamaya çalışıyorum, albüm de hazırlayacağım tabi...Bu ara da iş de bulucam, kariyer de yapıcam...Zor değil mi? Değil Anadolu Lisesi sınavlarına Türkiye derecesiyle giridm 7 yıl okudum sonra çift anadal İngilizce Öğretmenliği bitirdim, askerliğimi yaptım ve süpriiiiiiiiz!!! İşsizim yani ben bu kadarını yapabildiğime göre demek ki herşeyi yapabilirim... ;)

Üçüncü günümde yazdığım Marvel Comics'in karakterlerini açıklamıştım...Thor (Odin'in oğlu!!!) dahil bütün süper kahramanlar Amerika'nın yanında neden mi? Amerika batıyor, ve son gücünü hasta bir kral gibi hala yakta...Ayakta öleceğini vaat ediyor...Avengers gelecek 2012 yılında izleyip Dünyayı yenebileceklerini görücez Amerika'nın...

Bu aralar Boblarımdan sonra panpişler, cicişler, şirinler falan çıkmış...Ya ben kadın olsam kesin yırtardım ha...Abi acaba ben de mi soyunsam...Soyunsam da çirkin olur ki...Bir düşüneyim...evet yaaaa çok çirkin olur..toplum üremekten soğur, vazgeçer muhtemelen...Ama soyunmam da demiyorum yani...Toplum sözğüm sana ona göre ayağını denk al soyunurum, yollarda koşarım, çıplak meclis önüne gider bozuk yazar-kasa falan atarım haberin olsun! Uyarmıyorum bu bir tehdit!

Paranoyak!!! Deli!!! denilmeye çooooook alıştım ve gerçekten öyleyim ve gurur duyuyorum... Şimdilik ısınma saffaları ve yayınlarıma devam edicem...hahahahahahahaha!

Hiç yorum yok: