2 Mart 2011 Çarşamba

Gün 3

Master Chef (Show Tv 15 Mart) Yarı finalde haksızlığa uğrayarak elendim... Umurumda mı? tabi ki hayır kaderin bana bahşettiği engellenmez yükselişim devam edecek... ;)

GOTHAM (Got'em) ŞEHRİ İNSANLARI...
Bakın geçen gün aklıma ne geldi...Bu süper kahramanların duruşları, uçuş yada ağ fırlatışları gibi özel güçlerini kullanırken ellerinin yada vücutlarının pozisyonlarını düşünsenize?

Superman: Ben Göğüsünde pentagon'a benzeyen adamım...Her yere uçarak girerim, kötüleri döverim, gözümden ışın amuda fukaramdan doğal gaz ilen dağıtırım ortalığı. Ben insan üstü müyüm? Hayıııır! Kriptonit görünce dağılırım yani zaaflarım var "insansıyım"...Kapitalizmin ve USA'nın logosuyum yakışıklıyım ve Amrikan kartalıyım...






Spiderman: Kapitalist değil misin? Rock - Punk kültüründe sözde bir anarşist misin? Evet ben Spider-Man!!! Rock (bkz. Şeytan ve Metal) işareti yaparım elimden ağ atarım dağıtırım. Ben daha insansıyım. Superman ile aynı şehirde yaşarım ama onu sevmem de!
Joker: Kimle savaşacak bu insancıklar? Bize bi' kötü ilazım! Karşınızda Joker! Gülerken döven, en yakın arkadaş kazığı atan adam...Sosyopat ve psikopat olarak bilinir. Neden palyaço? Çünkü Amerikalılar bob'lar palyaçodan korkarlar! Korku filmlerini düşünün anlarsınız ;)






Bu örnekler uzatılır tabi ki..Batman ailesi öldürüldüğü için amerikanın burjuva, şımarık ama aynı zamanda içten içe nefret dolu cezalandırıcı gücüm. Flash Gordon uzay adamlarını, Kaptan Amerika (ki bu olaydaki son noktadır kendisi) direk amerikan gücünü temsil eder. Bu liste uzar gider fakat bilmeniz gereken şey sevgili boblarım "Marvel Comics" denen kurum bize Amerikan gücü ile korkutup sindiren subliminal (bilinçaltı) mesajlarla dolu bir kurumdur. Subliminal mesajlarda artık eskisi gibi kare videoları, garip mesajlar ve seslerden oluşmuyor ne yazık ki... Aşağıda gördüğünüz video da basit bir mesaj yüklemişler yapmışlar...Umarım bu konuşarın nereye gidebileceğini ifade etmişimdir...Sizleri seviyorum boblarım!



***Dip Not: Ben tam bir Spider-Man hayranıyım ama yapcan bi' şey yok :/

Hiç yorum yok: